Tuesday, February 1, 2011

Uih..dah lama tak pi ikea

Sempena cuti hari wilayah (1 Feb), aku dan en.suami dah memang plan awal2 lagi nak pi ikea..Sebenarnya dah lama nak pi, tapi macam2 hal lak, so tak jadi nak pi..Alhamdulillah dapat gak pegi Ikea hari ni..hati gumbira..lalala..hahaha
.
.
.
.
Kami bertolak dalam pukul 11 lebih camtu ar..tapi, nak dijadikan citer, kami sesat maaaaa...
Yang geramnye, dah nampak dh ikea tu tepi jalan, ahhh tak tau jalan nak masuk area sana lak..tup2, straight ke jalan mane ntah..
.
.
.
Berkat semangat yang berkobar2 nak pi ikea gak, so kami patah balik wat u-turn ntah ktner dah ni..main terus je..
.
.
.
.
Alhamdulillah, kami sampai di ikea dalam tengahari tau!!!Sebabnye sesat ntah mane tu..
Akibat dari penat sesat dan duk pot pet dalam keter, kami terus g makan dlu di restoren ikea..pe lagi, saaaaayang, ayang nak makan meatball tau..sebab ramai sgt blogger duk cakap best sangat meatball tu..



Gambar suami isteri harus la ado kan


Aku order yang 5 ketul meatball je..suami lak order 10 ketul..at last dia tak habis, so aku jugak yang bedal..tu yang muka aku dah jadi tembam semacam je:)


Dah plan dari umah lagi nak beli table lamp yang cantik2..tup2, tak jadi beli sebab en.suami cakap beli yang rasa penting je..so, tak jadi beli..kan dah kena tegur dah..aduh..


Sila abaikan kalo nampak cam perutku tu buncit...haha
Pe yang aku beli???
Beli side table merah, frying pan, balang comei2, pelapik periuk, bekas ais cube dan jugak mangkuk cantik..dan jugak barang2 yang dikirim oleh akakku...tak habis2 mengirim kalo aku g mano2..ish ish
.
.
.
CNY ni nak g mano ek???




No comments:

Post a Comment