Thursday, February 3, 2011

Happy Chinese New Year!!!!

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamualaikum...

Cuti 4 hari ni (sempena CNY) tak tau nak gi mane arrr...nak duk rumah sepanjang 4 hari ni bosan lak...saya tengok husband dan husband tengok saya..kami saling tengok-menengok..haha...

Petang tadi, saya tanya en.suami, kita ni duk umah je..ada nak gi mane2 tak???hehe..ajukan soklan ni dengan harapan ada can leh kuar g mane2..hehe..

At last saya bagi cadangan kat en.suami..saya teringin nak makan kat The Manhattan FISH MARKET...dah terbayang dah masa tu...haha..en.suami tak pernah makan kat situ..saya yang pernah makan, cakap memang best ar sayang..en.suami terus pi bukak internet nak tengok website restoren ni..tup tup dia cakap, jom ar sayang..cam best je ni..hehe...haaa dah tergoda!!!
Tepat pukul 6 petang kami bersiap dan berdesup pi restoren ni kat mane lagi yang dekat ngan kami, mestila midvalley...midvalley lagi...aduih..




Gambar posing sesama mesti ada..T_T



Sampai je depan restoren tu..terkejutnye!!!ramainye orang..kebanyakannye orang cina..mujur ada tempat kosong, leh masuk terus..tak payah tunggu lama2..


Aku yang semakin hari semakin gemok...tak sukaaaaa!!!!



Husbandku pun dah nampak gemuk...dia yang cakap tau..hehe



Benda ni yang sampai dlu ngan garlic bread..aku tak makan benda ni kot2 allergic:(



Ni creamy pasta..yang sangat best..pasta yang sangat best pernah aku makan..



Yang ni aku punya..Quad Delight...best gak..yummy yummy



Ni yang dah licin..tapi tak licin mana ar..
.
.
.
.
.
besok, lusa dan tulat nak gi mane lak ek???hehe..
.
.
.
sejak kawen ni aku suka sangat g jenjalan especially makan with husband..patutla dah jadi gemok sekarang..haha..padan muka..


No comments:

Post a Comment