Sunday, December 22, 2013

my lil princess

Assalamualaikum

cam biasa update blog daripada terbiar ni waktu pagi2 fresh gini..haha
waktu gini best peluk anak tengah tidur tu, tapi life as a student ni so challenging, why?? since dah ada baby kan, banyak benda kena sacrifice, especially part TIDUR..huhu..
mujur sekarang ni mata tak jadi mata panda lagi..;)

tak tau nak update pe berkenaan study, so saya update je la dengan tepek gambar anak..hehe


Nur Zara Medina dah 4 bln lebih..alhamdulillah sampai sekarang saya menjaganya sepenuh masa..if ada masa husband on leave or keje shift malam or shift petang, saya akan jumpa lecturer untuk discussion..

dalam umur 4 bln lebih ni, medina baru boleh meniarap..huhu..takpe sayang, mama tak push pun kan??
saya akui, setiap anak perkembangan nye lain, ada cepat dan ada yang lambat..mama sentiasa doakan anak mama sihat walafiat sokmo dan dilindungi olehNya..amin

InsyaAllah bulan depan, mama nak ajak baba gi beli peralatan makan2 untuk medina or leh beli online je..huhu tak sabarnye mama
kena buat checklist ni pe benda yang penting nak kena beli dan kena buat jadual pemakanan medina..mama kena tambah speed mama buat keje hari2 dan kena rajin masak untuk medina dan baba..


                                           sokmo kena paksa ngan mama amik gambar..hehe
lawa2 ni nak gi mana sayang?
duk umah je padahal..hehe



medina suka guling2 atas katil 


saya suka tidur sambil hisap jari dan tarik baju nampak pusat..;)




**mood nak ber'crafting' sudah bermula..haha..tapi saya dah ada idea nak buat pe ngan barang2 felt dalam tong tu..

insyaAllah nantikan kemunculan produk baru dari felt2u ye..;)



No comments:

Post a Comment