Saturday, April 7, 2012

FoR My MoM

Assalamualaikum

Alhamdulillah berkat kesabaran meredah jalan yang jammed, hujan lebat dan sesat bagai, akhirnya handbag ni sudah berada di tanganku. Oppss bukan untuk aku, tapi untuk mak ku..;)

Beli secara online di how2shop, ingatkan dapatla dia poskan jumaat lepas, tapi katanya tak sempat. So terpaksa la saya COD (Cash on delivery) sebab my mom nak beg ni before dia balik kg. 

Thanks a lot to Shikin (owner how2shop)!!!



Asalnya plan shikin nak cod handbag tu kat jalan maarof, tapi on da way shikin nak antar handbag ni, dia accident lak kat bukit kiara..Ya Allah, aku dah terkejut sangat bila dia sms dan kol aku..tergamam kejap..
so terpaksa la aku dan hubby jumpa dia kat bukit kiara lak..
kesian shikin..mujur dia xpe2, cuma keter ckit remuk kat tepi lampu depan..

***Hopefully my mom suka sangat handbag coach ni***


No comments:

Post a Comment