Tuesday, September 6, 2011

TaK TeRLaMBaT RaSaNyA...SeLaMaT HaRi RaYa UoLLs...

Salam sayang dari saya...:)


Selamat Hari Raya!!!!


Masih terasa bahang raya, kuih raya, ketupat raya, tapai raya...muaahaaaa...best gitu..lagi2 kesemua makanan ni dibuat oleh mak saya sendiri...:)Memang tiada tandingan...

Kita masih lagi berada di bulan Syawal, so saya nak mengambil kesempatan nak mengucapkan selamat hari raya buat semua kawan2 dan juga sanak saudara yang mengenali saya...saya menyusun 10 jari tangan mohon ampun dan maaf sekiranya ada salah dan silap sepanjang berceloteh di alam maya dan juga di luar alam maya..:)


eh eh tetiba terpikir, ada ke yang baca blog saya ni ek????hikhik


almaklumla tahun ni adalah first raya saya bersama suami dan keluarga mertua...

so, nak la tepek gambar raya bersama suami tercenta...




Muka tembam bam bam booommm...



Kat bawah ni gambar masa dalam perjalanan pulang ke kl semalam, dari KT...


Bergilir2 bawak keter ngan en. suami...last2 terlepas nak makan gulai ikan patin kat RnR Temerloh...meleleh je air liur dalam keter...takde rezeki ktorang...hukhuk





No comments:

Post a Comment