Thursday, June 2, 2011

Legaaaa...

Assalamualaikum sume...



hehe...


Amacam?dah lunch ke belom?

aku yang tak habis2 lagi pose ganti, so haruslah aku pose harini...





Penat tu tak la penat sangat coz duduk dalam bilik lab comp je..ngadap pc dan mengadap numerical problems...




alhamdulillah, setakat ni aku dah paham numerical solving yang memerlukan kecekalan dan ketajaman akal fikiran untuk memahaminya...wah wah..syukur sangat sebab dalam masa 3 hari aku amik masa untuk paham sepahamnya..penat tau kalau bekerja yang memerlukan 99% otak ni..:p





sebelum dapat memahami benda ni, punya la godek2 dalam internet..tapi hampeh, sumenya tunjuk short cut je...pendek kata, tiada langsung jalan kerja...



mujurla, dengan berkat kesabaran, leh la aku mahir bab ni..hehee...



hopefully, kerajinan akan bertambah2 after dah dapat memahami numerical part ni...


semata2 nak masukkan dalam thesis..huhu...



mood aku jadi tak keruan sebab dah jadi penat sangat study math ni..asik nengok nombor dan proving memanjang...kadang2, nak muntah pun ada...



sabar..sabar...ckit je lagi...





No comments:

Post a Comment