Monday, May 30, 2011

Today is my bad and sad day..:(

Assalamualaikum..


Selamat pagi...




Dah tajuk entry sedih, so memang la isinya pun sedih..hukhuk..


Kenapa la aku cuai sangat arini..




Sebenarnya, pagi2 lagi, iaitu tadi aku datang um awal, sebab bersemangat nak pi library, nak study..tetiba, sebelum sampai um ni, aku accident la pulak..aduihhhh....dugaan, terus jadi down dan tak bersemangat nak study...spoil btol la...





Kalau tengok tu memang la takde kemek, tapi scrath kat keter aku mak aiiii...benci den nengoknye...buruk la...ish ish..mujur pakcik keter tu tak marah aku, siap kesian kat aku lak...hehe...keter dia ok je...keter lama, tu sebab tak nampak scrath pun..keter aku lak yang nampak ketara...pe2 pun balik nanti nk try wax...kot2 boleh hilang even ckit pun jadi la..




kejadian kedua pulak, aku terlupa nak bawak matric card...aduih bertambah2 tensen lak aku...kenapa ngan aku arini????



kalo dah tak bawa matric card tu, sah2 la takleh masuk library...watever pun, mujur la aku tak sempat masuk library lagi...kalo tak, sure kena sound ngan pakcik guard libri..hehe...



and the moral of the story....



aku kena lebih berhati2 sekarang ni...dan jangan buat sesuatu kerja dengan gopoh gapah...


No comments:

Post a Comment