Monday, May 9, 2011

Spageti Meat Ball...chef~en.suami

Assalamualakum....

Entry masakan je la yang memang menarik perhatian aku..hehe..lagi2 kalau en.suami yang masak, sure aku pasti tertarik akan masakan beliau..bukan nak puji lebih2 tapi itu memang hakikatnya...:)

Spageti meat ball ni aku dah lama request dari en.suami..saje2 gatal nak mintak tolong dia masakkan..hehe..padahal malas masak..eheheh..bukan malas masak, tapi rasa macam dah jemu lak ngan masakan sendiri...tekak ni dah kempunan dan mengidam nak makan masakan hasil tangan dia lak..

So, ni dah kali kedua berturut2 dia masakkan spageti ni..sebab terlalu sedap, aku request supaya dia buat lagi dan lagi..hehe...ditambah lagi dengan meat ball yang superb...best saaangat...dalamnye ada cheese tau..buat sendiri tu...bila makan, meleleh leleh lak tu cheese..memang menggiurkan...


tu pasal aku dan en.suami mengalami tahap kegemukan yang amat ketara...eee takutnya...
suka makan cheese:)



layan je la gambar di bawah ni...T_T






sama tak saiz ball tu?




kuahnye...memang best...dicampurkan dengan kacang panggang...





dah siap direbus dan ditoskan







tadaaaa....makan dulu...



alhamdulillah..sudah kenyang





No comments:

Post a Comment