Tuesday, May 3, 2011

In advance...TQ Darling

Assalamualaikum...


Hari ni gi jenjalan midvalley...plan nye en.suami nak cari hadiah besday aku, tapi aku ni jenis yang baik hati sebab kalau en.suami bagi hadiah kat aku, so aku pun nak bagi hadiah gak kat dia..padahal besday dia dah lama lepas dan dia dah pun dapat hadiah tu..:)

Berdesup la kami masuk dalam butik padini..hadiahkan en. suami baju t-shirt 2 helai..suka tak sayang????mesti la suka kan sebab hadiah...hehe...










Tadaaaaaa.....just letak gambar dust bag...hehe....mane bag nye???




Tungguuuuuu....


awalnye dapat hadiah besday....


anyway, thanks sayang...

nak handbag Guess tapiii sumenya tak berkenan di hati...nak wat camne...
at last, en.suami berkenan supaya saya pakai bag ni...dia yang pilih tau...huhuhu...

saya yang hanya menurut perintah...:)


No comments:

Post a Comment