Wednesday, March 30, 2011

Teringin nak makan red velvet cupcake..aummm bestnye

Assalamualaikum...




Minggu ni memang sibuk sangat nak menyiapkan tesis dan segala bagai...adduihhhh....



Sambil2 wat keje tetiba terbayangkan red velvet cupcake...teringinnye nak makan ni...percaya tak, saya ni tak pernah rasa pun lagi macamane kesedapan kek ni...betol tau...maklumla saya ni orang kuno...haha



bila orang dah rasa muak ngan kek ni, baru la saya terhegeh2 nak makan...memang saya ni orang ketinggalan bas..haha...



Tak kira, weekend ni nak makan gak kek ni..try gak cari kat pelusuk mana...



Alang2 dah teringin tu, saya pun search la gambar red velvet cupcake kat google..thanks pakcik google sebab berjaya memaparkan gambar kek ni sehingga berjaya membuatkan saya tak senang duduk dan asik kemarukkan benda ni...



Nak buat sendiri, mesti tumbuh janggut dlu la...haha...nak cepat, mai pi beli lagi senang...





Cara persembahan ngan topping cantik membuatkan saya lagiiiii tak senang duduk...









Kalau saya rajin, sure saya akan menukarkan warna kek ni...buat warna hijau ke pun cantik...so namanya jadi green velvet cake...hahaha...





Aummmmmmmmm.....kalo dapat ni, sure saya makan ngan cup tu sekali...hahaaaaa...tipuuuu



Eeeeeee geramnyeeee




Wah....ngan coklat cair lak...bestnye....gemukla saya dalam masa seminit....




Lagi cantik persembahan nye, lagi geram la saya




Kalo makan ni, sure tak toleh kiri dan kanan...





Ai red velvet cupcake, nape la kau ni boleh membuatkan aku terliur di pagi hari????



4 comments:

  1. samalah!! sangat teringin nak memasaknye.. ari tu kite try yang kat coffee bean.. sedap jugak la.. cumenye ade kelapa plak die letak kat atas... urmm... jad kureng sikit sebab kite mmg tak suke kelapa parut2 ni.. try la.. =)

    ReplyDelete
  2. kita teringin nak beli..hehe..memasak tu lambat ckit..haha..best ek kt coffee bean tu?sama ar kita pn xsuka kelapa parut..spoil lak..hhe..

    ReplyDelete
  3. ok..leh je..nk try la..insyaAllah nak pi mid weken ni, terus gi terjah coffee bean..hehehe

    ReplyDelete