Saturday, February 5, 2011

entry main masak-masak minggu lepas

Tetiba lak tepek muka sendiri dlu...



Lately ni aku jadi terlebih rajin lak nak mengupdate blog..padahal ada keje yang lagi penting patut aku buat..takpe takpe jap lagi aku buat keje yang penting tu..haha..tengok tengok terbungkang depan tv..aduih..tertangguh lagi keje penting tu..:(





Ni aku nak updatekan main masak2 aku sepanjang minggu lepas..makin lama makin buntu nak masak pe daaa..last last masak main campak2 je..haha...


Gambar2 di bawah ni antara yang aku main hentam saje la buat..



Yang penting suamiku suka dan makan sampai habis:)Tak sia sia masak main campak2 ni..hehe...Daripada makan kat luar dah buang duit dan harganya memang tak berbaloi, lebih baik aku masak kat umah je..jimat service charge dan gov.tax..tak gitu sayang???




Biarla gambar bercerita...


Ni namanya pizza maggi...aku tau sume orang tau wat benda ni..aku buat tengah2 malam tau..almaklumla en.suami tetiba mengidam tengah malam nak makan pizza ni..:)



Yang ni lak ayam masak kicap yang spesel..ape yang special tu ek??special sebab aku masak dengan penuh kasih sayang dari biasa..haha...padahal makin hari makin sayang:)




Ni adalah puding roti...yummy...yang ni gambar sebelum siap tau..






No comments:

Post a Comment