Friday, December 17, 2010

Aku yang suka asam


Penyakit pe lak yang melanda diri aku ni lately..suka sangat makan asam masam manis...
Korang mesti pikir yang aku tgh ehem2 kn???mesti takde jawapan lain selain tu..aku pun tak tau..ish ish..aku tak pregnant lagi ar..insyaAllah coming soon..en.hubby suka la tu kalo tengok aku kerap makan asam..mesti dia pun pikir sama macam korang pikir..huhu..



Ni la namanya buah keranji dalam perahu..eh eh..buah keranji je la..masa aku kecik2,suka sangat la makan buah keranji ni..kalo ma atau abah aku pi kedai,mesti aku kirim nak buah ni..kemaruk la katakan..
dlu ma aku pernah cakap, aku ni asik makan buah ni je, takde khasiat la..
aku pun cakap, ada khasiat ma..dia kan buah jugak..hehe..ish aku ni tak baik menjawab..insaf insaf:)

Masa aku kat uia kuantan, ada sorang dak dari thailand pernah bagi buah ni kt kawan aku..masa aku lepak kt bilik dia, dia bagila aku rasa..best sangat2 yang jenis ni..sebabnye dia dh takde kulit dan takde biji..ada rasa manis2..best la..sesuai sangatla bagi aku yang memang malas nk buang kulit dan biji ni..:p



No comments:

Post a Comment