Friday, December 17, 2010

Admire

Kalo korang perasan,pada entry yang lepas2, aku dh mention barang yang aku idam2kan sangat2..kat sini aku nak tambah lagi barang yang aku idamkan jugak..melampaukan aku ni..eh eh..takpe kita mengidamkan sesuatu, asalkan mampu dan mampu dan mampu..haha..
mampu tu mampu tapi ada je duit, asik spend ke arah benda lain lak..aduih...pokai lagi..
tak kisah korang nak cakap pe, asalkan aku happy sangat2..memang dah melampau aku ni..
Sayangggg, leh tak new year nanti ayang nak beg hobo kat bawah ni...murah je sayang..dalam rm 2++ je...(dalam hati sure en.hubby cakap bole..haha)..ntah2 dia cakap tak boleh..haaaaa....ayang nak nangis ar kalo camtu..gedik manja lak aku..



jam kat bawah ni pun aku suka gak..aduih..gilak la kamu ni..huhu



Dua-dua sangat la adorable..gerammmmm...leh simpan untuk melaram waktu konvo nnti..huhu


No comments:

Post a Comment