Tuesday, February 26, 2013

THaNKs SyGKu

Assalamualaikum

Lama nye tak uppdate blog. Dalam tempoh tu gak la macam hal kena uruskan dan lalui. Alhamdulillah.
Sebenarnya hati ni terasa rajin je nak update blog, yang malasnya tang nak transfer gambar from camera to laptop dan nak buat watermark..huhhh lagi la malas. So asik postponed je update blog. Dah lama2, citer yang baru jadi  dh jadi basi..-_-

Takpe la update slow2, satu persatu untuk kenangan diri sendiri.

Last month husband punya semangat nak kasik laptop baru kat bini dia ni..pe lagi, saya mula2 cakap tak payah la, membazir je. Baik simpan je duit tu, kot2 nak renovate bagai untuk rumah kami nanti..huhu
Tapi dalam hati ni rasa macam nak je laptop baru, almaklumla sebelom ni sy just pakai netbook yang kecik je. Alhamdulillah netbook tu banyak berjasa pada saya especially dalam menyiapkan tesis master aritu..;)


Now, taddaaaaa









Thanks sayang sebab sudi hadiahkan laptop baru, suka sangat2 sebab nipis dan ringan, dan wrna yang cantik telah memukau diri rsa macam nak makan macam icecream..haha...**ayat mengarut
i luv ocean blue



husband saya sebenarnya dia taknak saya sorang je bahagia dengan laptop baru, so dia telah 'reward'kan diri dia dengan tab baru..huhhh lap peluh..memang saya tak sangka

pe yang saya tahu, husband saya ni memang penggemar or pencinta or pengumpul gadget yang tegar..hehe..
kat rumah ni dah penuh dah ngan gadget2, pada pendapat saya la..tapi bagi dia, tu belum cukup lagi..huhhh





ni la tab asus yang baru dia beli..


pasni ada hati lagi nak beli desktop lak..wah dah macam gamers lak..








No comments:

Post a Comment