Friday, September 28, 2012

Hasil Rembatan Di Ikea

Assalamualaikum...

Sebelum saya perkenalkan barang2 yang berjaya dirembat di ikea tempoh hari, meh saya ceritakan serba sedikit brkenaan umah yang saya dn suami diami ni..ceeewaaah..

ada kawan2 yang bertanya, saya sekarang duk mana, umah pe dll soklan..huhu
buat masa sekarang saya dan suami still menyewa dn kami menyewa di kondominium, bukan kondominium mewah ye..umah kami ni ala2 studio type, yang memang super duper kecik ok..leh la muat untuk kami suami isteri.. 

kalo korang tahu, studio type ni umah dia jenis yang dapur bersambung dgn ruang tamu..huhu..memang saya tak suka, tapi mujur la bukan umah sndiri..




meh kita layan gambar barang2 yang berjaya menipiskan wallet ku..hehe


 Lack coffee table, rm79..saya beli warna dark brown..tapi hsband suka yang white..





Ni la hasilnya setelah gigih hsband saya memasangnya..cantik tak?




Bevara, sealing clip, rm8.90




Snartig vase, rm3.90




Klistrig, place mat, rm9.90/4 pieces




 tadaaa ni hasilnya..bunga tu ambik ckit dari pasu yang lain..hehe




 Rationell variera cutlery tray, rm7.90



Ni ntah pe namanya..



 Senang la nak beli barang dapur banyak2 nanti..
almaklumla umah kami ni tinggi, so tak larat la nak angkut barang banyak2 dari keter ke lift..huhu..

so benda ni la solution nya..;)suka suka


pasni leh bawak barang dapur sambil lenggang2 kangkong..hehe...




No comments:

Post a Comment