Sunday, June 17, 2012

Bantal utk k.ina maybank


Assalamualaikum


Punya la lama tak tepek gambar tempahan kat blog mau pun fb..;(

pe2 pun saya try gak cari masa free nak update kat sini..alhamdulillah, even waktu sekarang ni dah pun orang duk nyenyak tido..huhu
saya masih bersengkang mata menyiapkan terlalu banyak tempahan..alhamdulillah..

masih ada dalam 9 bantal nak disiapkan until awal july..huhu

saya harap sangat customer saya yang dikasihi agar bersabar menunggu tempahan masing2 memandangkan harus diingatkan bahawasanya tempahan bantal ni adalah 100% buatan tangan, tanpa jahitan mesin ok!

sebabnya ada yang mungkin tak baca pe yang dah tertera kat sidebar blog..please read it before order ok..kadang2 ada yang mendesak bagai nak rak..hehe..pe2 pun saya sayang customer saya..;)


okla, kita layan pic tempahan dari k.ina maybank seremban..dah lama dah gambar ni, cuma i je yang xcukup masa nak update blog...banyak lg gambar nak tepek..yang lain2 tu next2 entry k...try cari masa terluang ni ha..



front view



back view




sesape mau order,leh emailkan di norartisham@yahoo.com ataupun di order.felt2u@gmail.com






No comments:

Post a Comment