Wednesday, May 16, 2012

HaRi JaDi, HaRi IBu, HaRi GuRu

Assalamualaikum...

Setiap kali bulan 5 setiap tahun saya akan celebrate hari jadi saya, hari ibu for my mom dan dan hari guru for my teachers, lecturers dan for me too..;)

Celebrate tu takdelah buat majlis meriah bagai nak rak ye..cuma sekadar wish sendiri or wat makan sikit, kasi perut sendiri kenyang..huhu

Sejak dah kawen ni, celebrate besday hanyalah berdua with my hubby..syok gitu, tapi takdelah candle light dinner, just makan2 berdua as usual tp ni lain ckit..;)malam besday ada spesel moment;)suka2..
biarla kami brdua je tahu..hiks..

Hari ibu pula, saya wish kat my mum dan mertua..;)tru fon je la sbb duk jauh kan..macam la jauh duk obersea..haha
insyaAllah hujung bulan ni anakanda balik k..hehe



Hari guru pula, saya nak wish happy teacher's day for my beloved teachers di smk kamil, pasir puteh, my lecturers di  uiam dan di um..;)
segala jasa cikgu selama mengajar saya cukup bermakna dan diharapkan tunjuk ajar cikgu mendapat keberkatan dari Allah..
Selamat Hari Guru juga buat parents saya yang selama ini mengajar saya dari rumah, mendidik anak2 nya menjadi seorang anak yang menghormati orang tua, dan lain2 lagi..


LOVE U MUAHHHH!!!


No comments:

Post a Comment