Friday, March 23, 2012

LeGa BiLa DaH SeTTLe 1 PeRKaRa

Assalamualaikum...salam jumaat sume..

Alhamdulillah, lega yang amat, hanya Allah sahaja yang tahu.
Beberapa hari yang lepas saya diberi confirmation slip dari jabatan, yang mengesahkan diorg dh terima thesis master saya, alhamdulillah alhamdulillah...

Syukur kepada Allah. Hanya Dia sahaja yang tahu betapa banyak dugaan sepanjang tempoh saya amik master by research ni...almaklumla dengan pelbagai syarat dan prosedur yang ntah pe2 dari uni ni..terima je la..

mujur gak hubby seorang yang jenis memahami dan ditambah oleh supporters saya yang paling kuat iaitu parents, of course la kan..:)

tak putus2 saya dapat galakan dari mereka..syukur diberi husband dan parents yang begitu menyokong saya dari belakang, ceeewahhh ayat macam orang menang anugerah lak..hehe




sekiranya diberi peluang untuk sambung phd pula, saya akan belajar dari pengalaman lepas, insyaAllah..


No comments:

Post a Comment