Saturday, January 7, 2012

IDaMaN KaLBu...SeLaMaT TaHuN BaRu

Salam peeps..

Selamat berhujung minggu dan selamat tahun baru...

orang lain dah lama wat entry tahun baru, saya baru nak wat new entry di awal tahun baru...heee

takpe la, pe2 pun semoga di tahun baru ni kita sama2 berubah menjadi insan yang lebih baik dari dulu2 tu..insyaAllah boleh.

Sume orang akan bercakap mengenai AZAM kalo masuk je tahun baru. Bagi saya pula, tak kisah la tahun baru ke, minggu baru ke, dari hari ke hari saya tetap akan cuba untuk memperbaiki diri sendiri seperti cuba untuk menjadi isteri yang solehah dll. Syukur Alhamdulillah dikurniakan seorang suami yang penyayang, muah luv u sayang hehe

Alhamdulillah, saya nampak ada beberapa perubahan dalam diri ni. Biar la rahsia. Tak perlu diceritakan pada orang luar;) 

Berubah ke arah yang lebih baik. Sememangnya kita ni akan semakin dewasa, umur meningkat, pasti fikiran pun kena la mature ok. 

Kadang2 tu ada jugak sampai tak perasan yang umur ni dah nak mencecah 3 series..haha. 

Tahun 2012 ni, macam2 plan yang berada dalam fikiran kami suami isteri...pe2 pun kita hanya merancang, Allah yang menentukannya. 
kalau part as a student tu, dalam beberapa hari lagi saya akan mengalami tahap nervous yang over disebabkan oleh presentation my final master ni...huhu..seram lak. Semoga semuanya berjalan ngan lancar..aminn.

Pastu lak, sebelum bulan jun, kena cepat2 register PhD..hoho...baru je nak relax2, terus kena fokus PhD lak..:(

InsyaAllah sebelum raya or after raya, konvo master...yaaahoooo...:)

Semoga semuanya berjalan ngan lancar...amin.



------------------------------------------------------------------------------

sekarang saya berada di rumah je, sebabnya suami keje..hukhuk..cian duk sorang2 kat umah...
tapi takpe, jap je lagi sang suami balik...yahooooo

di kala keboringan ni, sempat la mengelamun nak menghias bilik tidur, nak menaikkan mood ummmphhh...hehe

supaya balik je umah, kami suami isteri berasa tenang je bila tengok bilik tidur yang cantik dan mendamaikan jiwa..ceeewah

google punya google jumpa la bilik yang cantik di mata saya ni..

sebenarnya hiasan bilik tidur ni tak boleh serabut dan sarat dengan hiasan dinding ye..yela kan kita nak yang damai, sekali bilik yang serabut tu terus kita jadi pengsan..hehe



Suweet levender...sungguh cool.. 


Mujurla hubby saya ni jenis yang tak kisah sangat pasal warna bilik ke, cadar ke..dia ikut je kehendak isteri tercinta ni..

For me, warna seperti purple, hijau muda, cream or light brown cukup sesuai ngan bilik kelamin..tak gitu???



 Cantiknye hijau muda ni...






 Yang ni plak, saya berkenan ngan cadar dia...hehe...sukakan design polkadot dan belang2





Cukup simple..





Black n white theme...



Yang pastinya bilik tidur kami akan ada 2 biji table lamp...sebabnya leh saya membaca sebelum tido...hehe...Hopefully dapat merealisasikan impian ni dalam masa terdekat...






***Birthday hubby dah dekat..mau bagi hadiah pe ek???ciuman je la..hehe...






No comments:

Post a Comment