Saturday, October 22, 2011

MeNGiMBaU KeNaNGaN

Salam peeps...


weekend ni saje2 nak tepek gambar kawen kawan2...tu pn ckit je yang ada...ada yang pi tapi tak amik gambar..tu pe kes ek..haha...xpe..asalkan pengantin bahagia sentiasa...:)


gambar2 kat bawah ni masa aku belom kawen lg...still slim compared to now...seriously..sekarang ni dah macam belon..:(





ni masa shud kawen...lagi beberapa bulan aku nak kawen...:)
time ni aku takde lak nak kontrol makan, tapi still leh maintain badan...tak pernah menjangkakan yang aku akan gemookkkkkk...!!!!





suka sangat dapat slim cam dulu2...





ni pulak masa izyan kawen...














yang paling tak sabar, aku sekarang ni duk tunggu bila kawan baik aku ni nak kawen...hehe...

cepat2 la kawen oiiii...calon dah ada tu...:)




p/s: sungguh tak sangka, kawan2 aku ramai yang keje bank ar...SME, bank rakyat, bank negara dan jugak TH..
pasni senang ar nak wat loan ngan korang ye...hehe



No comments:

Post a Comment