Sunday, July 24, 2011

ReViEw #1:HaRi BaHaGiA KaMi

Assalamualaikum....

Hari ni dan semalam en.hubby keje..so, terpaksalah aku duk umah je..watla pe yang patut...mestila study study study...hehe..leh caye ke..:)

Lam tengah boring2, tetiba terpikir..eh eh mane ek cd kawen aku?cari2 rupanya duk lam album kawen...rasa2 elok kalo aku wat satu lagi backup untuk gambar kawen aku ni..kot2 la cd asal ni leh rosak ke...so, b4 wat backup ke external hard disk, aku nk jugak upload kat blog..ckit pun jadi la...


gambar2 ni pun tak ikut susunan..so layan je la..kena la upload ckit2 dlu ye..maklumla line internet tak berapa nak cun sangat:(


orang yang paling bekerja kuat sebelum, semasa dan selepas majlis adalah parents aku..thanks ma n abah...maklumla ni adalah majlis anak bongsu mereka..:)




abah




ma



ni jiran depan umah...rajin menolong kami sekeluarga




barangan makeup mak andam dr kota bharu...mak andam lambat sampai, coz jalan sesak...almaklumla kawen time raya ke-3....














ni akak iparku




sesi makeup...

sebenarnya nak upload jugak gambar bilik yang cun, tapi terselit jugak gambrku yang tak pakai tudung...aduih...spoil lak








ni adalah pelamin ku yang merah menawan..;p




some of hantaran untuk suamiku...




ni nak ke masjid untuk akad nikah...my akad nikah adalah 10 pagi, tapi disebabkan rombongan pihak lelaki lambat sampai, terpaksala nikah pukul 11 pg...sampai2 lak, masjid kunci....terpaksala, sume2 duk kat luar dlu...





separuh dari rombongan pihak lelaki...




sumenya berkampung di luar masjid dlu..sementara menunggu pintu masjid dibuka dan imam yang nikahkan kami sampai...






















haaaa..ni la imam yang nikahkan kami...alaaaa jiran depan umah je...hehe




Bersalam-salaman sebelum majlis akad nikah bermula....



-------------------------------------------------------


**nnti upload gambar sesi akad nikah lak**


stay tuned...



No comments:

Post a Comment