Saturday, May 21, 2011

Busy week

Assalamualaikum...



Last week and dis week adalah minggu yang paling busy bagi aku..of course la busy ngan master ni..sumenya nak dlm masa terdekat..everything must be prepared termasukla powerpoint dan report yang dah jadi macam thesis lak..sungguh tebal...haha...


jadi serabut serabai lak...takpe2..sumenya dh hampir siap...cuma asik duk pikir pe la yang agaknya panel tu tanya nnti..hopefully dapatla menjawab semua soklan yang diajukan...amin..



Dr. A dah siap tanya aku dah bila aku nak submit thesis ni...

????????


InsyaAllah, aku plan nak submit thesis tu bila Dr. A balik dari umrah...sumenya dah ready cuma nak masukkan result part last..semoga segalanya berjalan ngan lancar..amin:)





dalam masa yang sama, aku jugak happy... happy untuk benda yang dah di plan ngan cik ct after hbis presentation nnti..huhu..oppss secret!!!




No comments:

Post a Comment