Saturday, April 9, 2011

Wanna Let It Go

Assalamualaikum...


Ini adalah iklan tidak berbayar....T_T


Seperti yang tertera gambar di bawah, ianya adalah handbag Guess Original ye...ia memang benar!!!

Ianya bukan kepunyaan saya...tapi kepunyaan orang lain yang meminta saya untuk menjualnya kepada yang berminat dengan harga rm250...boleh negotiate...kepada yang berminat, boleh la emailkan kpd saya di


norartisham@yahoo.com

Ianya dibeli dengan harga rm300++...diguna hanya sekali...condition nye still in good..100%..



Still menawan, tiada cacat cela...warnanya light purple




Ianya disertakan dengan dust bag Guess dan ada tali panjang bag tersebut




View dalam bag..ada poket berzip...



Jangan lupa ye, kepada yang berminat untuk membeli, sila jangan segan silu email kpd saya...saya bersedia untuk membalasnya...:)





No comments:

Post a Comment