Sunday, April 17, 2011

Jalan-jalan mengidam satay kajang

Assalamualaikum...

Pagi semalam, en.suami ada tanya2, nak wat aktiviti pe ye arini???

Aku cuma cakap, kita duk umah je la ek...lagi pun ayang nak siapkan keje master ni...maka, aku buat la keje aku...dh nak dekat tengahari tu, en.suami pun kol la akak dia yang duk kajang...kononnya nak akak dia belanja makan...haha..nakal punya adik ar...akaknya pulak cakap yang dia puasa...haha...cian en.suami...


then, akak dia kol lak dalam petang semalam..dia ajak makan kat satay kajang..leh dia bukak puasa kat situ...

orang yang paling happy adalah en.suami sebab dia dah lama mengidam nak makan satay kajang yang amat glemer tu...


petang semalam berdesup la kami ke kajang...


oh ya, gambar first ni adalah gambar breakfast semalam...aku wat makan pagi ala2 omputeh..tapi letak banana cikit...haha

camne leh ter'upload' gambar ni lak..huhu





Korang sume pernah tengok tak selipar facebook ni???mesti pernah kan??
dah alang2 nampak selipar ni dijual dekat ngan kedai satay kajang tu, aku beli je la...nampak unik...huhu..unikla sangat









akak ipar yang belanja...satay arnab, ayam dan daging kambing...kekenyangan dan x habis makan pun..at last, wat balik je...order banyak sangat...


pe2 pun best sebab orang yang belanja...T_T


















Aik ni pun gambar tersesat ke...haha...durian ni aku beli masa dah setel makan2 satay tu..masa tengah makan satay, dari jauh aku ternampak ada orang jual durian, so pe lagi cakap kat en.suami, after makan kita pi beli durian kat situ nak tak....


maka, beli la...terubat rindu kat durian....beli lak yang dalam bekas...satu bekas ni, rm5...kira ok la...tapi teringin nak makan durian MUSANG KING...ianya lagi gebu dan montok...aummmm sedappppp



No comments:

Post a Comment