Thursday, March 24, 2011

Part 2>Salam Pantai Timur

Assalamualaikum sume..

Dah lewat malam, mood nak wat entry baru lebih laju dari biasa..haha...

en.suami dah tidur dah..saya lak tak ngantuk lagi..so watla keje2 ckit...aik, bukan ckit tau, tapi banyak yang saya duk ligat buat keje rumah dari tadi...start dari after solat maghrib, saya memasak untuk makan malam, basuh kain (padahal pakai washing machine), iron baju keje husband, marking paper yang asik tak sudah2, dan.....lipat kain...banyak kan?hehe..pe2 pun saya happy dan senang dengan pe yang saya lakukan..



padahal wat entry ni nak cter benda lain, tapi duk merapu benda lain lak...


gambar di bawah antara bukti yang saya pulang ke K.Terengganu baru2 ni...kuang kuang****

gambar tak banyak pun, sebab asik lupa nak snap...salahkan diri sendiri





Gambar ni diambil di rumah mentua abang man (abang sulung en.suami)

sebelum pi umah mentua dia, saya, en.suami, mak mentua saya dan abang man ke gerai kecik nak makan nasi kerabu ganu...alangkah nasib kami baik masa tu dan rezeki kami dapat merasa nasi kerabu yang best tu...kenape?sebabnye yang kami punyer tu adalah yang last tinggal...alhamdulillah...

then, sampai la kami di umah mentua abang man...kami dijamu kuih muih dan dipaksa makan nasi di situ pula...betapa kenyang yang teramat hari tu sampai ke malam...







Ni anak dia yang paling kecik...namanya anas...kuat makan betul dia...pantang ada makanan depan mata, pasti dia la yang pertama akan menjamah makanan tersebut:)




TRIO..anas bersama kakak2nye




ni kakak anas no.2..namanya Hanis...sungguh malu dengan saya dan pok jie dia (en.suami)





Ni Husna..kakak sulung anas...pun pemalu jugak... kakak yang baik...





cepat sungguh saya rapat ngan dia dan adik2 dia...









aktiviti lapang en.suami di kampung dia...nak main badminton, tapi shutle lak lesap..aduih...maka, buat warming up je la dia...










Gambar ni diambil sebelum kami nak jenjalan di pasar payang...tau tak?mesti pernah dengar kan?kalo di terengganu, pasar payang memang glemer...kalau di kota bharu, pasar siti khadijah yang glemer..



yeah mau pi beli keropok dengan banyak sekali....memang banyak...rm90 habis, beli keropok semata2...hahaha...



***dah ngantuk dah...badan dah penat, so mau pi tdo***
Zzzzzzzzzzzz



No comments:

Post a Comment