Thursday, February 17, 2011

entry pendek...mood>happyyyyy!!!

Assalamualaikum semua...




Harini saya happy!!!!Dan udah malas nak berfacebook...gembira jugak..kenape????wat suspen je..
Tapi, saya paling tak suka bila diri saya udah menjadi GIANT..bukan pasaraya giant ye..dengan kata lain, saya udah GEMUK dengan mendadak bulan ini..
sume seluar kecik dan besar, jeans or bukan jeans, dah tak muat...uwaaaa uwaaaa...mau nangis..tapi...
.
.
.
.
.



saya redha...
.
.
.
.
kepada yang tidak percaya, saya sudah gemuk, sila tengok gambar di bawah sebagai bukti..
tapi....


gambar boleh jugak menipu kita...ye bukan???




ape2 pun, orang cakap, kita gemuk mayb ada sebab...yeke?btol kot..
ermmm..memang saya gemuk bersebab...haha...

zipppppp...sila zip mulut sendiri okey....diam adalah lebih baik..haha






Gemuk adalah lebih ketara di bahagian MUKA dan PERUT!!!Di bahagian perut itu, bukan dinamakan gemuk, tapi buncitttt...






Di pagi hari..Muka ini tak pakai bedak pun..mau breakfast roti sardin di kedai seorang DOKTOR ok..doktor ni ada klinik di bersebelahan je ngan restoren dia...doktor yang mantoppp...





Ini gambar tipu...cermin telah menipu saya...dia pura-pura baik ngan saya..dia cakap, saya tak gemuk dalam cermin..tapi di luar, saya dua kali ganda dari dalam cermin..





Camwhore in car...sudah semestinya...




I really love and miss my chocolate bar...sori dear..:)








super duper fat..



dats all gambar gemuk ku...tak sabar nak tunggu entry gambar kurus pula...




No comments:

Post a Comment