Sunday, January 9, 2011

Almari


Salam...

Pagi tadi tengah kemas-kemas baju dalam almari tetiba terpikir,banyaknye baju aku ni. Awal2 kawen ni aku share jela almari baju ngan en.hubby.Rasa2 mcm leh muat ar baju untuk 2 org dalam satu almari..hampeh...

Rupanya baju aku yang bergantungan dah overload dalam almari tu. Cian baju en.hubby harus dilipat plak sebab nak bagi masuk baju aku yang makin ari makin banyak..aik nape lak makin hari makin banyak?yela leh katakan ari2 aku beli baju..hahaha..tipu..takde la ari2 makan baju, opsss beli baju..adala dalam sebulan tu tiap2 minggu beli baju..kalo tak 1 ,mesti 2 aku rembat bila kuar ngan hubby or kawan..



Benda ni namanya coat hanger..dah lama teringin nak beli. Sejak bujang lagi menyimpan hasrat nak beli coat hanger. Dah tengok kat jusco dulu2 kala,harganya dalam rm100++ la..ada jugak yang murah, tapi kayunye kurang elok ar. Nanti kayo nak beli ar satu..hehe..aik nape tunggu kayo lak???


Gambar 2 in 1 (katil dan wardrobe) ni saje2 je letak ternampak kat google. Macam unik dan lain dari yang lain..Tapi takdela aku nak beli yang cenggini.


Haaa..yang ni memang aku nak beli gak..aishhh..plan nak letak adik dan kakak yang kecik2 dan comei2 gitu dalam ni..pastu leh taruk cermin yang besar kat atas drawer ni..leh solek pagi2 pi keje..hehe





Ok yang last ni aku memang suka sangat. Nampak kemas je sume benda leh sumbat dalam tu..rasanya yang ni aku patut beli nanti dah ada umah sendiri..ok.
eee tak sabar lak nak duk umah sendiri..azam dis year!!!hopefully leh duk umah baru nanti aku habis master...T_T










No comments:

Post a Comment