Wednesday, January 26, 2011

Aktiviti santai bersama suami tercenta


Jeng jeng jeng...
Kalau orang2 duk tanya, mane hang pi honeymoon..maklumla baru kawen kn?kalau orang tanya aku macamtu, aku akan cakap..maaf cik, saya tak pi honeymoon mana2 pn lagi..percaya tak???percaya la..memang betul pun aku tak pi honeymoon pun lagi, melainkan honeymoon kat umah je..hihihi...gedik lak..

.
.
.
.
Masing2 sibuk ngan keje dan blaja..
Tapi bagi aku sama je honeymoon mana2 pn..kat umah sendiri pun leh honeymoon..
Tiap2 hari adalah hari untuk berhoneymoon bagi ktorang..best gitu..hihi
One day bila dah betul2 tak busy, insyaAllah ktorang akan g jalan2 makan angin sampai kembung perut..T_T..
Nak g mane ek??Plan nak g sabah..
Ok tak?ok tak?
Pe2 pn, keje mesti diselesaikan dlu hokeh..keje pe lagi, keje master la..
Tetiba lak terpikir,bila duit scholar nak msuk ni...cepatla..sabar-sabar ye
.
.
.
.
Last week punyer cter camni..
Tengah duk lepak2 ngan husband depan tv, laptop terpasang, tiba2 en.suami tunjukkan gambar aku zaman budak2 hingusan lagi..padahal gambar masa standard 6..aik??macammana dia leh ada gambar haku yang nih?ooooooo baru ku ingat....ada dak dalam fb aku, dia pernah tag aku dlu dalam fb dia..malu sangat2 aku kalo tengok gambar niii...menci...nape lak?Comotnyeeeee....rupa-rupanya en.suami save gambar aku ni dalam laptop dia..dia tak habis duk gelakkan haku kalo tengok gambar ni...takpela sayang, ayang dah tak perlu malu dah sebab ayang dah jadi isteri abang..hehe..


Cuba teka, yang mana satu aku??????^_^

No comments:

Post a Comment