Wednesday, December 8, 2010

Arghhh leganyeee



Assalamualaikum dear readers...

Kalo dh tgk tiltle tu cmtu, mestilah pelikkan kan kan????hehe..
Ni ha nk habaq kt hang sume...nk satu dunia tahu, yg ceq dh rasa lega sgt2 sb conference yg ceq kena attend dh pn di attend oleh ceq...(tetiba lak ckp utara)


2 ND INTERNATIONAL CONFERENCE MATHEMATICAL SCIENCES

Wah bangga tahap pe la aku pn xtau..pe2 pn alhamdulillah dh setle... dr awal lg aku dh kecut perut kalo kena present paper kt depan audience ni..tp xtau nape kali ni aku rasa confidence sgt2 bila present kt depan..lg2 audiencenye org luar sumenya..maklumla international conference..mestila participantnye org2 luar negara...Kamera xde, so gambar pn xde la..cian aku,xde gmbar kenangan utk conference tu...hukhuk...gambar kt bwh ni la yg lebih kurang aku attend.

Picture credit to pakcik Google

Sebenarnya, conference di local or international wajib kpd sume master candidates kena attend..ni mcm one of the requirement dia la..kalo xpi, xleh grad tau...kuang kuang...



No comments:

Post a Comment